Aplikacja mobilna dla Twojej firmy – sprawdź jak dotrzeć do młodych!

Aplikacje mobilne do tego stopnia wrosły w naszą codzienność, że trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Bez nich nie byłoby tak łatwe omijanie korków, wykonywanie przelewów, robienie zakupów czy rozmawianie z innymi bez względu na odległość.

Przy takiej skali, na jaką są wykorzystywane oraz nadzwyczajnej popularności, nie dziwi, że zarówno istniejące od lat biznesy, jak i start-up’y dążą do tego, by posiadać własną aplikację mobilną. Chcieć to móc, ale trzeba jeszcze wiedzieć, jak to zrobić.

Mobile first!

20 lat temu komputer połączony z Internetem dla wielu leżał w sferze marzeń. Dziś Internet nosimy w kieszeni i to właśnie do niej sięgamy, gdy chcemy skorzystać z sieci. Desktop jest w odwrocie, zaś liczba mobilnych internautów rośnie – szacuje się, że w 2022 roku ma być ich aż 275 milionów w samych Stanach Zjednoczonych. Na całym świecie już na początku 2018 roku z mobilnego Internetu korzystało niemal 3,7 miliarda użytkowników.

W świetle tych danych nie dziwi, że aplikacje mobilne zyskują coraz większą popularność, ale też nieustannie zmieniają się i doskonalą. Kiedy powiesz, że chciałbyś mieć własną aplikację mobilną, przygotuj się na pytanie „jaką?”. Nie będzie chodziło tylko o to, jak ma wyglądać, ale przede wszystkim o to, jakiego rodzaju ma być. To bowiem nie jest wcale takie oczywiste.

Aplikacja mobilna… a może progresywna?

Aplikacja mobilna to dziś konieczność, zwłaszcza jeśli chcesz dotrzeć do młodych osób, dla których jest ona najczęściej wybieranym i pożądanym rozwiązaniem. Jednak nawet jeśli są one teraźniejszością i przyszłością, to trzeba przyznać, że i w ich zakresie niektóre rozwiązania powoli schodzą z podium. Tak jest w przypadku natywnych aplikacji mobilnych, czyli takich, które są tworzone pod konkretną platformę (iOS lub Android).

Obecnie palmę pierwszeństwa dzierżą aplikacje webowe – Progressive Web Apps (PWA). Dlaczego coraz częściej stawiamy na nie? Na tle aplikacji mobilnych wyróżnia je wiele:

  • raz stworzone, bez problemu działają na każdej platformie i na każdym urządzeniu
  • by działać, nie potrzebują szybkiego łącza – poradzi sobie także offline i przy niskiej jakości połączenia
  • przypominają o sobie użytkownikowi, wysyłając powiadomienia push
  • są szybkie i wygodne w użyciu – nie trzeba ich instalować, ale można je dopiąć do pulpitu, uzyskując do nich łatwy dostęp
  • ich bezpieczeństwo gwarantuje obsługa przez HTTPS

Po co mi aplikacja mobilna?

Niezależnie od tego, czy twój wybór padnie na PWA czy zdecydujesz się na natywną aplikację mobilną, każde z tych rozwiązań pomoże ci zrealizować twój cel. Posiadanie własnej aplikacji mobilnej buduje wizerunek twojego biznesu, ale to, co ta aplikacja będzie oferowała użytkownikowi może mieć na to dodatkowy wpływ. Bez wątpienia aplikacja mobilna to doskonałe rozwiązanie do zwiększania sprzedaży, zwłaszcza w gronie młodych użytkowników. Zapewnij swoim klientom wygodne narzędzie zakupowe i obserwuj rosnące wyniki. Nie jesteś pewien, w jaki sposób sprawić, by aplikacja mobilna realizowała twoje biznesowe cele? W tym pomogą ci specjaliści w tej dziedzinie – doświadczony software house, który doskonale wie, jak stworzyć aplikację, by działała i… działała! Zobacz ofertę aplikacji mobilnych Agencji Green Parrot: https://greenparrot.pl/software-house/oferta/aplikacje-mobilne/

Dodaj komentarz