Drukowanie ulotek i ich skuteczność. 5 podstawowych zasad.

Od wielu lat specjaliści od biznesu i marketingu wieszczą upadek reklamy drukowanej. Mimo że część firm przenosi swoje działania reklamowe do sieci, tak branża poligraficzna w dalszym ciągu istnieje i ma się całkiem dobrze. Drukowanie ulotek, wizytówek czy katalogów produktowych nadal jest niezbędnym elementem reklamy wielu przedsiębiorstw. Doskonałym przykładem są różnego rodzaju targi i imprezy branżowe, gdzie na niemal każdym stoisku znajdziemy kilka lub nawet kilkanaście broszur, które mają za zadanie przybliżyć potencjalnym klientom zalety danego produktu bądź usługi. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat ulotek reklamowych zerknij na blog firmy Stempleks – znajdziesz tam wiele ciekawych informacji, inspiracje oraz porady dotyczące projektowania materiałów reklamowych.

A jeśli chcesz stworzyć skuteczną ulotkę – poznaj 5 prostych zasad.

1. Postaw na informacje

Tworząc treść broszury czy ulotki reklamowej opowiedz nie tylko o samym produkcie, ale podkreśl też korzyści które daje klientowi. Ważne jest także, aby całość była dość zwięzła i krótka ponieważ mało kto przeczyta dwie strony tekstu umieszczonego na niewielkim arkuszu papieru. Nie zapomnij o danych kontaktowych – adres, numer telefonu, adres strony www. Pomóż klientowi do znaleźć Twoją firmę.

2. Odpowiedni dobór czcionek

Ten aspekt jest bardzo często pomijany przez firmy zwłaszcza te, które projektują swoje druki samodzielnie. Wielkość czcionki, jej krój oraz kolor, a także wyróżnienie najważniejszych treści ma bardzo duże znaczenie. Dobrze przygotowana ulotka pod kątem typograficznym będzie bardziej przyjazna i czytelna dla użytkownika.

3. Interesująca grafika lub zdjęcie

Przyciągające uwagę, intrygujące zdjęcie czy nietypowa, oryginalna grafika umieszczona na ulotce gwarantuje zainteresowanie ze strony klienta. To wyjątkowo ważny aspekt, ponieważ od tego zależy czy dana osoba zapozna się z dalszą częścią ulotki. Jeśli Twój budżet jest dość ograniczony możesz wykorzystać zdjęcia ze z darmowych banków zdjęć.

4. Rozmiar ulotki

Kolejna bardzo ważna rzecz. Rozmiar ulotki powinien być dobrany nie tylko do ilości treści jaką chcesz na niej umieścić, ale także do tego, do kogo jest skierowana. Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu klientów w podeszłym wieku, ponieważ prowadzisz firmę, która np. zajmuje się rehabilitacją osób starszych, warto sięgnąć po większy arkusz papieru. Dzięki temu będziesz mógł zastosować dość dużą czcionkę, co sprawi, że Twój potencjalny klient nie będzie miał problemu z odczytaniem zawartego na ulotce tekstu.

5. Drukowanie ulotek w wysokiej jakości

Znalezienie rzetelnej i sprawdzonej drukarni nie jest proste. Jednak powierzając druk profesjonalistom, zyskujesz pewność wysokiej jakości wykonania i zadowolenia z finalnego produktu. Firma Stempleks z Wrocławia już od wielu lat dostarcza swoim klientom najwyższej jakości druki reklamowe, w tym także ulotki. Ich pełną ofertę znajdziesz na https://stempleks.pl/produkty/ulotki/.

Dodaj komentarz