Zdecydowanie jedną z najważniejszych kwestii podczas dbania o właściwą widoczność w wynikach wyszukiwania posiadanego sklepu jest zadbanie o odpowiednią jakości opisów produktów. Muszą charakteryzować się odpowiednimi cechami, aby nie tylko spełniały swoje zadania, co rzecz jasna były w nich maksymalnie skuteczne.
Najważniejsze cechy opisów produktów
Opisy kategorii w sklepie internetowym to kwestia niezwykle ważna. W ogromnym stopniu wpływają one na to, jak wysoko nasz sklep będzie pozycjonowany. Aby było to miejsce odpowiednio dobre, opis produktu musi charakteryzować się pewnymi cechami.
Najważniejszymi cechami dobrego opisu produktu są:
- unikalność,
- odpowiednie frazy kluczowe,
- właściwa długość,
- właściwa jakość.
Co jednak konkretnie kryje się pod tymi pojęciami? Jest to bardzo proste. Przede wszystkim opisy produktów muszą charakteryzować się unikalnością, ponieważ plagiaty są bezwartościowe dla Google, co spowoduje, że cel nie będzie spełniony. Sama oryginalność to jednak nie wszystko, ponieważ dla skutecznego pozycjonowania kluczowe jest zastosowanie w tekście odpowiednich fraz kluczowych, które będą powodowały, że staniemy się lepiej widoczni dla Google. Na koniec warto pamiętać, że tekst nie może być ani zbyt długi, ani zbyt krótki, ponieważ musi dobrze przekazywać informacje klientowi, lecz jednocześnie być odpowiednio zauważony przez wyszukiwarkę. Wszystko to powoduje, że opis produktu powinien po prostu cechować się wysoką jakością, która określona jest przez roboty Google, ale też i klientów korzystających z nich na co dzień.
Dodaj komentarz