Jak zorganizować nietypowy event biznesowy?

Eventy biznesowe to doskonała okazja do integracji pomiędzy pracownikami oraz partnerami zewnętrznymi przedsiębiorstwa, a także do zacieśnienia więzi z klientami. Organizacja wydarzeń biznesowych jest dużym wyzwaniem, w którym wykazać należy się kreatywnością, pomysłowością oraz umiejętnościami logistycznymi. Jak zorganizować nietypowy event biznesowy?

Narzędzie marketingowe

Skutecznie przeprowadzone wydarzenie biznesowe jest nie tylko ciekawym sposobem na pracowniczą integrację, ale może także stanowić atrakcyjną wizytówkę firmy. Nieoficjalnie mówi się, że profesjonalnie zorganizowana konferencja biznesowa potrafi znacząco podnieść prestiż przedsiębiorstwa oraz podnieść jego renomę wśród konkurencji. Jak wspomniano wcześniej, organizacja takiego wydarzenia nie należy do prostych czynności. Przedstawiamy kilka niezawodnych sposobów, na organizację nietypowego oraz niezawodnego wydarzenia biznesowego.

1. Budżet finansowy

Rozpoczynając organizację eventu warto ustalić budżet wydarzenia, od którego zależało będzie wiele innych czynników. Znając widełki finansowe, przeznaczone na organizację eventu, łatwiej rozplanować atrakcje oraz dobrać standard hotelu, catering oraz oprawę muzyczną. Ustalenie budżetu finansowego pozwala przejść do kolejnego etapu planowania, czyli ustalenia terminu spotkania.

2. Data wydarzenia

Termin planowanego wydarzenia należy dostosować do osób planujących wziąć udział w evencie. Warto jednak pamiętać, aby data wydarzenia nie pokrywała się z okresem świątecznym oraz urlopowym, ponieważ ryzyko większej absencji wzrasta w tych terminach. Należy wciąć również pod uwagę konkurencyjne wydarzenia, które nie powinny odbywać się w tych samych terminach.

3. Hotel na konferencje, czyli najlepsza lokalizacja

Jednym z ważniejszych elementów planowania wydarzenia biznesowego jest lokalizacja. Obecnie większość firm decyduje się na organizację eventów za miastem, ze względu na potrzebę choćby chwilowej ucieczki od miejskiego zgiełku. Ciekawym pomysłem są konferencje na Mazurach, cieszące się wśród organizatorów rosnącą popularnością. Wydarzenia biznesowe na Mazurach organizowane są chętnie w prestiżowym Hotelu Natura Mazur, w którym możliwe jest jednoczesne połączenie przyjemnego z pożytecznym – organizacja wydarzenia, a następnie błogi relaks w SPA.

4. Zaproszenia

Po ustaleniu wszelkich niezbędnych elementów wydarzenia, nadszedł czas na zaproszenie gości. Zaproszenia w wersji elektronicznej lub papierowej należy rozesłać ze stosownym wyprzedzeniem do wybranych gości, informując o dacie oraz miejscu wydarzenia.

5. Gadżety biznesowe

Dobrze zorganizowany event utrwala w pamięci uczestników pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Aby było to możliwe, wydarzenie warto rozpocząć od wręczenia gościom materiałów informacyjnych oraz drobnych gadżetów, np. długopisów czy notesów z logo firmy.

6. Odrobina przyjemności

Po zakończeniu formalnej części wydarzenia warto zaproponować uczestnikom odrobinę przyjemności. Korzystając z dobrodziejstw hotelu Natura Mazur warto zachęcić gości do skorzystania z bogatej oferty SPA, która będzie doskonałym zwieńczeniem wydarzenia.

Dodaj komentarz