Marka własna aerozoli – zadbaj o wybór właściwego rodzaju opakowania

0
138

Produkty marek własnych mają coraz większy udział w rynkach krajowych i zagranicznych. Cieszą się zainteresowaniem odbiorców, bo należą do niedrogich, ale o pożądanej jakości. Marka własna, czyli private label, polega na wprowadzaniu na rynek produktów wytworzonych przez specjalizujące się w tym przedsiębiorstwo produkcyjne, lecz oznaczonych i promowanych wedle własnego pomysłu. Dlaczego w tym przypadku tak ważny jest wybór opakowania? Jak szata graficzna czy sposób dozowania wpływają na zaufanie klientów i ich intencje zakupowe?

Cena i jakość to nie wszystko

W produktach marek własnych konsumenci szukają przystępnych cen, wysokiej jakości i spójności pod każdym względem. Równie ważne są dla nich opakowania, czyli zarówno szata graficzna oddająca charakter marki i zawierająca najważniejsze informacje, jak i wygoda stosowania danego artykułu.

Wśród marek własnych, które spotykane są bardzo często w branży motoryzacyjnej, opakowania mają szczególne znaczenie, ponieważ sposób dozowania chemii samochodowej decyduje o wygodzie użytkowania danego produktu i o jego działaniu.

Napełnianie aerozoli a branża motoryzacyjna

Środki pielęgnacyjne i inne stosowane w branży motoryzacyjnej, dostępne są w rozmaitych opakowaniach. Dystrybutor marki własnej, któremu zależy na zdobyciu zaufania klientów, może postawiać na profesjonalne napełnianie aerozoli.

Aerozol w chemii motoryzacyjnej sprawdza się najlepiej spośród dostępnych opakowań. Odpowiada bowiem za łatwość i precyzję dozowania, możliwość maksymalnego wykorzystania produktu, a także utrzymanie stałego ciśnienia dozowanego środka od pierwszego do ostatniego użycia aerozolu.

Zalety opakowań aerozolowych

Opakowania aerozolowe to nie tylko wspomniana łatwość dozowania. Wśród zalet wymienia się także:

  • możliwość zastosowania pod dowolnym kątem;    
  • brak ryzyka wylania się zawartości;    
  • niemalże 100% wykorzystanie produktu oznacza ograniczenie ilości odpadów;
  • opakowania nadają się do recyklingu;    
  • do produkcji aerozoli nie używa się już freonu, dlatego stosowanie takiego     opakowania jest bezpieczne dla środowiska;   
  • opakowanie aerozolowe jest odporne na uszkodzenia, a zawartość zostaje     uchroniona przed dostępem np. szkodliwych drobnoustrojów.

Marka własna aerozoli w wielu branżach pozwala na stworzenie spójnej komunikacji marketingowej, udostępnianie produktów wysokiej jakości, lecz w przystępnych cenach, a ponadto zaoferowanie klientom środków w opakowaniach najbardziej praktycznych podczas użytkowania.

Zarówno w dziedzinie motoryzacji, jak i w przemyśle spożywczym, choć nie tylko, sposób dozowania produktu, estetyka opakowania i jego wygoda stosowania wpływają na decyzje zakupowe klientów. Jakiekolwiek niedociągnięcia oznaczają sięgnięcie po inną markę, dlatego wybór właściwego rodzaju opakowania niesie ze sobą długofalowe korzyści.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here