Potykacze reklamowe to cisi bohaterowie każdego biznesu. Idąc chodnikiem w miastach, z pewnością nie raz trafiłeś na kilka potykaczy ustawionych przed kawiarnią, sklepem czy restauracją.
„Potykacze” bywają różnie nazywane: tablica reklamowa, tablica kredowa, stojak reklamowy, czy ekspozytory. Potykacz jest jednak najciekawszą nazwą, jaka oddaje ich charakter i funkcje. Są po to abyśmy idąc ulicą dosłownie potknęli się i przeczytali zapisaną na nich ofertą. Nowe danie w menu? Promocja? A może wyjątkowe losowanie w loterii?
Potykacz to urządzenie bardzo proste. Często wygląda ono tak, że są to dwie płyty połączone ze sobą na grzbiecie i rozstawione w kształcie litery A. Taki stojak jest łatwy w obsłudze, można dowolnie ustawiać i przestawić a później złożyć i schować. Na płytach z obu stron można się ogłaszać, reklamować i informować. Potykacze często wykonane są płyt i mamy potykacze drewnianeorazpotykacze aluminiowe. Potykacze występują w różnych odmianach od XS do XL, jak również w występują w różnych kolorach i kształtach.
Dla wymagających oferowane są na rynku potykacze lakierowane prezentujące się niczym meble, wodoodporne, które mogą stać na zewnątrz nawet w niesprzyjających warunkach takich jak: deszcz czy śnieg. W ofercie sklepów są też niewywracane, których nie przewróci nawet najsilniejszy wiatr, na kółkach, czy takie, na których można wygrawerować dowolną rzecz.
Czy warto kupić potykacz? Z pewnością tak!
Warto wspomnieć, że ponad 60% podejmowanych decyzji zakupowych ma miejsce w miejscu i trakcie dokonywania zakupów, zwykle pod wpływem impulsu, a czy jest prostszy sposób na wywołanie impulsu niż podstawienie go klientowi pod nos np. na potykaczu? Wyobraź sobie, że idziesz po deptaku w upalny letni dzień i tylko marzysz o czymś orzeźwiającym, aby się schłodzić. Nagle trafiasz na potykacz w kształcie lodów, który kieruje cie do pobliskiej lodziarni, prawdopodobnie od razu tam pobiegniesz, a lodziarnia zyska nowego klienta.
Właśnie na tym polega magia potykaczy!
Dodaj komentarz