Popularny roll-up to jedna z wielu form tradycyjnej reklamy. Jego wygląd bezpośrednio związany jest z nazwą – to nic innego jak zwinięty w specjalnej kasecie plakat z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Lekka konstrukcja składająca się z aluminiowych rurek umożliwia sprawne rozstawienie i złożenie plakatu, nie zabierając tym samym zbyt wiele miejsca. W zależności od Twoich potrzeb możesz skorzystać z roll-up’u jedno, bądź dwustronnego. Wobec tego, jakie jest jego zastosowanie?
Pomysły na wykorzystanie roll-up’ów
Roll-up’y mają szersze i praktyczniejsze zastosowanie niż inne formy reklamy takie jak np. ulotki. Pomagają zapoznać się z informacjami o Twojej firmie bądź produkcie, budując pamięć fotograficzną. Doskonale sprawdzą się na jednorazowych wydarzeniach, targach, konferencjach, spotkaniach biznesowych czy imprezach, zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Plakat możesz swobodnie dopasować do swojej marki, dlatego później warto wykorzystać go jako stałą reklamę produktów bądź usług, np. w przychodni stomatologicznej czy szkole tańca. Jeśli masz już pomysł na swój własny roll-up, jego wycenę możesz sprawdzić na stronie https://chroma.pl/pl/wizytowki w zakładce Produkty, a następnie Druk wielkoformatowy. Możesz wybrać zarówno sam wkład z kasetką, jak i bez niej.
Zalety roll-up’ów
Przede wszystkim będzie to łatwość zastosowania oraz skuteczne zwrócenie uwagi potencjalnego klienta. Do rozstawienia i ponownego złożenia roll-up’u potrzeba zaledwie parę chwil, a całość wygląda lekko i elegancko. Zajmują niewiele miejsca i są łatwe w transporcie, dlatego spokojnie możesz więc użyć kilku sztuk na raz. Aluminiowa kontrukcja jest także ekonomiczna i można stosować ją wielokrotnie – po zakończonej kampanii, grafikę plakatową możesz sprawnie wymienić na inną. Ponadto robią lepsze i bardziej profesjonalne wrażenie niż chociażby papierowe ulotki.
Roll-up to nowoczesny system reklamowy, który na pewno nie przejdzie bez echa tam, gdzie zdecydujesz się zareklamować swoją firmę.
Dodaj komentarz